Ако се провеждаха избори за групово пазаруване, то
предизборната кампания би изглеждала горе долу така:
В щаба на НАРЦИС (Народна
Асоциация за Разумни Цени и Истински Сделки) кипи трескава подготовка.
Работата по предизборните оферти е тежка и всички са наясно, че предложенията
трябва да са по-обещаващи от всякога. В скорошно изявление пред медиите от
НАРЦИС заявиха категоричното си намерение да подобрят икономическата обстановка
в страната като отворят повече работни места. Слоганът на кампанията им е „Повече сайтове – повече работа”. Специално
внимание обръщат на младите хора и техните проблеми. „Стига изтичане на мозъци!
Искаме да стимулираме младите в страната да са по-ангажирани със случващото се
в света на груповото пазаруване. Съвсем скоро стартираме и проект по Оперативна
Програма „Развитие на груповото пазаруване в България”, който е насочен към
хора от 20 до 35 годишна възраст. От една страна ще покажем на Европа и света
прословутото българско трудолюбие, от друга – ще дадем шанс за реализация на
младите българи.”
От Коалиция за
социално пазаруване в България веднага опонираха на НАРЦИС. „С тия приказки
за младите, този път не са познали. Убедете се сами докъде я докараха – младите
у нас сега работят две работи на заплатата на една. Това ли е виждането на
НАРЦИС за социално-групова политика? А родителите ни? Това ли заслужават? Това
ли са достойните старини? Срам ни е! Заявяваме най-отговорно, че ако спечелим
следващия мандат, ще предприемем нужните мерки, колкото и крути да са те, за да
има честни и открити сделки за всеки. Без оглед за възраст, пол или етнически
произход.” Слоганът, под който тече кампанията на Коалиция за социално
пазаруване в България е „За всеки
българин – сделка!”.
От ЛСЗ (Легитимност,
Сериозност и Задружност) пък заявиха, че разполагат с компромати срещу
двата си главни опонента – НАРЦИС и Коалиция за социално пазаруване в България.
„Не може да продължава така. Все се бият в гърдите колко големи сделки били
сключили, какви големи компании били привлекли. Имаме неоспорими доказателства
за нечистоплътния начин, по който са били сключени някои от т.нар. им големи
сделки. Конституционно право на всеки българин е да може да пазарува и да знае
къде отиват парите му. Сенчестите оферти, на които ставаме свидетели всеки ден,
целят едно – да пълнят гушите на някои. Няма да споменаваме имена. Все още. Те,
ако имат доблестта, да се покажат пред обществото и да обяснят за какво се
харчат парите на хората. Ако не го направят сами, ние ще ги разобличим.” „Прозрачност
за по-добри сделки” е фразата, която се скандира на предизборните сбирки
със симпатизанти. От ЛСЗ подканят съмишлениците си да подават сигнали всеки
път, когато се почувстват подведени или излъгани от сайт за групово пазаруване.
Щурм приканват
гласоподавателите си с „Истински Българи
за истинно групово пазаруване!”. На специално разработения за изборите сайт
може да се прочете: „Грешното разбиране за свободен пазар ни обезличава като
нация. В деня, в който встъпим във власт, ще забраним сделките за каквато и да
интернационална кухня. Нека Българинът си припомни вкусът на традиционните
български гозби. Така, както баба ги е приготвяла. Възнамеряваме да забраним и офертите
за екскурзии и почивки в чужбина – нашата Родина заслужава да бъде опозната и
обикната! Международните компании, които държат сайтове за групово пазаруване в
България, също нямат място на нашия пазар. Нека си задържат скъпоценните
инвестиции. Ние, Българите, знаем повече и можем по-добре. Подкрепете ни, а ние
стремително ще се отървем от нахалните чуждоземци!”.
До редакционното
приключване на блога останалите групови партии и сдружения не бяха открити за
коментар.
Гласувай!
Няма коментари:
Публикуване на коментар