сряда, 19 октомври 2011 г.

Не сме толкова...

…дебели
Какво се случва?! Всеки ден! Абсолютно всеки ден има оферти за отслабващи процедури. То не са кавитации, LPG-та, Velasmooth или Velashape, антицелулитни масажи и какво ли още не. Често се срещат и оферти за вега тестове и изготвяне на хранителни режими (онлайн дори!). (Яжте по-малко и спортувайте повече – току ще ви спестих пари. DealHunter) ;-)
Ще изчезнем, хора! Първо ще се топим и изведнъж пуф! и ни няма. Кой ще пазарува ваучери тогава, а? ;-)
То наистина и често има оферти за похапване, ама сега какво – да ги редуваме ли? Една тортичка, после на кавитация, ресторант, а след него тичаме на LPG…

…космати
Фотоепилация, лазерна епилация, кола(о?) маска… - човек чак да го хване яд колко бавно му растат космите от толкова много изгодни оферти. Да вземат по-предприемчивите да започнат да пускат оферти за присаждане на косми – само и само, за да можем да се възползваме после от (поредния) най-голям хит в обезкосмяването. Хубаво е човек да поддържа външния си вид, гладката кожа си е гладка кожа. Но честно – има ли хора, които да се обезкосмяват тооолкова често? Да не започвам с офертите за подстригване – няма човек, на който толкова бързо да му расте косата. Подстригване и маникюр, Подстригване + сешоар, Автомивка + подстригване…

…зле изглеждащи
„Имаш бръчки – марш на фотоподмладяване!” Ама няма „Аз съм само на 21” – да не си се усмихвал/-а толкова.
„Бледнееш – бързо на солариум!” Какво означава „Казват, че е вредно” – и за дишането може да кажат, че е вредно. Ще спреш да дишаш, ли?
„Пушиш, пиеш кафе или ядеш – незабавно отивай на избелване на зъби!” После да не започнеш пак да се усмихваш, обаче. Бръчки, нали помниш?
Добре че не пиша аз заглавията на офертите, нали? ;-) 

Снимка: Интернет

Сега сериозно. След сутрешния си обзор на оферти, понякога имам чувството, че когато изляза навън ще се сблъскам с маса от сбръчкани, бледи създания с жълти зъби, много окосмени и с наднормено тегло. След преодоляване на първоначалния страх, се убеждавам, че… ами хората са хубави. И различни. Както и трябва да бъде. Има пухкави, има и слаби. Има такива с бръчици от усмивки, има и с младежки лица. Има дългокоси, има и с къси коси.
Кой тогава ги купува всичките гореизброени оферти? Или просто са толкова ефективни, че правиш, не правиш – резултатът е един и същ? И не, днес не съм в ролята на знае-всичко-или-поне-така-си-мисли-DealHunter, а в искрено-чудещия се-и-изумен-DealHunter.
Ето и някои от въпросите, които се въртят из главата ми:
Салоните за красота, соларните студия или зъболекарските кабинети, те ли са най-склонни да пускат предложения с големи отстъпки? Дали е толкова трудно да се набавят разнообразни оферти? На сигурно ли се залага като се пускат изпитани сделки? Каква ще е следващата вълна от оферти – курсове по подобряване на самочувствието?
Отговори, мнения и отзиви се приемат всеки работен ден между 09:00 – 17:00 (обедна почивка от 12:00 – 13:00) в коментарното поле по-долу или във Facebook.

2 коментара: