вторник, 23 август 2011 г.

Аз, Клиентът!

Здравей, групово пазаруване.
Спомняш ли си как, преди по-малко от година, започна да ме ухажваш? Как ме откри и се опитваше да привлечеш вниманието ми. Успя. Ето ме. И?

Виждам, че се учиш в движение. Динамиката на бизнеса ти изисква и да не спираш.
Виждам, че прилагаш практики и от „старата школа”. Не забравяй, обаче, че аз съм тук от повече време.
Виждам и старание. Не го похабявай в опити да ме подведеш.
Виждам, че с времето добрите предложения отстъпват на некоректните. Умори се да си вършиш добре работата?
Виждам, че се променяш. Единственото постоянно нещо е промяната, нали?
Там, където отиваш, ще има ли място за мен? Или вече не ти трябвам?
Не настоявам да ме вземеш със себе си. Питам.
Аз лесно мога да намеря и други. А ти?

Здравей, търговецо.
С теб се знаем от много време. Срещаме се често. Понякога – за кратко. Разделяме се. Такъв е животът.
Често ме бъркаш с приятел, на когото да споделиш. Човек, на когото да се оправдаеш защо не си вършиш добре работата. Аз не съм този човек. Мен не ме интересува колко ти е наемът. Не ме интересува и колко даваш за реклама. И не, не ме интересува колко ти е излязла тази оферта. Аз съм Клиент. Дойдох, защото ти ме повика.
Познаваме се вече от толкова време. Не разбра ли, че не цениш ли присъствието ми, не заслужаваш парите ми? Ако не ме искаш, не ме кани. Не се ли научи, че няма смисъл да инвестираш в реклама, ако не знаеш как да се държиш с мен?

А на мен не ми трябва много. Един гол професионализъм ми стига. Свърши си работата. Не искам повече от теб. Не искам и по-малко. Защото:
Аз лесно мога да намеря и други. А ти?

Аз, Клиентът мога всичко.
Мога да те издигна. Но мога и да те срина.
Мога да те харесвам. Но мога и без теб.
Мога да ти обърна внимание. Но мога и да те пренебрегна.
Мога да бъда твой клиент. Много лесно мога и да не бъда.

Няма коментари:

Публикуване на коментар