Пред очите ти е най-добрата статия, писана някога. В нея се
разказва за:
Най-големите
отстъпки. Най-изгодното от твоя град. Най-добрите предложения.
В състезание за вниманието ти, сайтовете за групово
пазаруване се надпреварват да ти предлагат най-добрите оферти. С най-големите
отстъпки. За най-желаните услуги и стоки.
Всеки ден най-примамливи предложения се редят пред очите ти.
Понякога изскачат от най-неочаквани места. Но обикновено ги забелязваш на
най-традиционните. Идват от най-ползвания ти имейл акаунт или кротко те причакват
на най-посещавания от теб сайт. Остава най-лесната задача – да си избереш
най-подходящата оферта.
Решаваш, че днес най-голяма нужда имаш от козметична
процедура. Изборът измежду най-добрите оферти, а те всичките са такива, вече не
ти се струва като най-лесното нещо на света. Най-много се разколебаваш, когато
видиш една и съща оферта на няколко сайта. Трудно е да избираш между най-синия
и най-червения сайт. Защото и двата цвята са ти най-любими. Взимаш най-късметлийската
си монета и оставяш случайността да си свърши работата. В крайна сметка наистина
се оказа най-лесното вземане на решение. Горният пример най-спокойно може да се
приложи и при избора на най-добра оферта за почивка, заведение и пр..
Снимка: Danilo Razzuti |
Един най-обикновен
ден
Така би изглеждал един най-обикновен ден от живота ти, ако
офертите за групово пазаруване (и не
само) бяха това, което твърдят, че са.
Събуждаш се. След най-освежаващия душ се подготвяш за
най-добре платената работа и отпиваш глътка от най-ароматното кафе. Поглеждаш в
огледалото преди да излезеш и се любуваш на перфектната си фигура. Лицето ти
сияе от най-редовни грижи, а на раздяла с огледалото пускаш 24-каратова
усмивка. Качваш се в съвършено измития си автомобил и потегляш.
Работният ден започва с най-здравословната закуска и
небрежно браузване в търсене на най-доброто предложение за деня. Времето минава
по най-неусетния начин и с най-страхотните колеги отивате на обяд. Най-вкусното
обедно меню в града ви очаква. Най-хубавото е, че ти остава място и за
най-сладкия десерт.
Най-нетърпеливо броиш минутите до края на работния ден. Един
час най-релаксиращ масаж те зарежда със сили за най-страхотното парти.
Най-добрата кетъринг компания се е погрижила ти и най-добрите ти приятели да опитате
най-невероятни кулинарни изкушения. Най-изтънчените напитки никога не свършват.
За доброто ти настроение се грижи най-усмихнатият и вежлив персонал.
Блестящата ти усмивка не слиза от лицето ти. Хората не
спират да ти правят комплименти за най-новата ти прическа. Разговорът най-често
се върти около идващия уикенд. В най-модерния хотел, с най-чистите стаи и
най-големия басейн – най-доброто за съвършената почивка.
След няколко изумително весели часа най-накрая се прибираш
вкъщи.
Живот като на кино
(да ме прощаваш за клишето)
Най-вероятно това се опитват да ни внушат, както сайтовете
за групово пазаруване, така и прилежащите им търговци.
„Най-„ има онзи бляскаво-привличащ ефект. Но прекомерната
употреба води до (най-) бързо изхабяване на споменатия блясък. И често, когато
видим поредната най-добра оферта, с най-голяма отстъпка за най-изгодно
пазаруване в нашия най-прекрасен град, ни напушва най-искрен смях.
Няма коментари:
Публикуване на коментар