вторник, 6 септември 2011 г.

Най-добрата статия

Пред очите ти е най-добрата статия, писана някога. В нея се разказва за:
Най-големите отстъпки. Най-изгодното от твоя град. Най-добрите предложения.

В състезание за вниманието ти, сайтовете за групово пазаруване се надпреварват да ти предлагат най-добрите оферти. С най-големите отстъпки. За най-желаните услуги и стоки.
Всеки ден най-примамливи предложения се редят пред очите ти. Понякога изскачат от най-неочаквани места. Но обикновено ги забелязваш на най-традиционните. Идват от най-ползвания ти имейл акаунт или кротко те причакват на най-посещавания от теб сайт. Остава най-лесната задача – да си избереш най-подходящата оферта.

Решаваш, че днес най-голяма нужда имаш от козметична процедура. Изборът измежду най-добрите оферти, а те всичките са такива, вече не ти се струва като най-лесното нещо на света. Най-много се разколебаваш, когато видиш една и съща оферта на няколко сайта. Трудно е да избираш между най-синия и най-червения сайт. Защото и двата цвята са ти най-любими. Взимаш най-късметлийската си монета и оставяш случайността да си свърши работата. В крайна сметка наистина се оказа най-лесното вземане на решение. Горният пример най-спокойно може да се приложи и при избора на най-добра оферта за почивка, заведение и пр.. 

Снимка: Danilo Razzuti

Един най-обикновен ден
Така би изглеждал един най-обикновен ден от живота ти, ако офертите за групово пазаруване (и не само) бяха това, което твърдят, че са.

Събуждаш се. След най-освежаващия душ се подготвяш за най-добре платената работа и отпиваш глътка от най-ароматното кафе. Поглеждаш в огледалото преди да излезеш и се любуваш на перфектната си фигура. Лицето ти сияе от най-редовни грижи, а на раздяла с огледалото пускаш 24-каратова усмивка. Качваш се в съвършено измития си автомобил и потегляш.
Работният ден започва с най-здравословната закуска и небрежно браузване в търсене на най-доброто предложение за деня. Времето минава по най-неусетния начин и с най-страхотните колеги отивате на обяд. Най-вкусното обедно меню в града ви очаква. Най-хубавото е, че ти остава място и за най-сладкия десерт.
Най-нетърпеливо броиш минутите до края на работния ден. Един час най-релаксиращ масаж те зарежда със сили за най-страхотното парти. Най-добрата кетъринг компания се е погрижила ти и най-добрите ти приятели да опитате най-невероятни кулинарни изкушения. Най-изтънчените напитки никога не свършват. За доброто ти настроение се грижи най-усмихнатият и вежлив персонал.
Блестящата ти усмивка не слиза от лицето ти. Хората не спират да ти правят комплименти за най-новата ти прическа. Разговорът най-често се върти около идващия уикенд. В най-модерния хотел, с най-чистите стаи и най-големия басейн – най-доброто за съвършената почивка.
След няколко изумително весели часа най-накрая се прибираш вкъщи.

Живот като на кино (да ме прощаваш за клишето)
Най-вероятно това се опитват да ни внушат, както сайтовете за групово пазаруване, така и прилежащите им търговци.
„Най-„ има онзи бляскаво-привличащ ефект. Но прекомерната употреба води до (най-) бързо изхабяване на споменатия блясък. И често, когато видим поредната най-добра оферта, с най-голяма отстъпка за най-изгодно пазаруване в нашия най-прекрасен град, ни напушва най-искрен смях.

Няма коментари:

Публикуване на коментар