вторник, 2 август 2011 г.

Как ти се отразява груповото пазаруване?

Ако груповото пазаруване имаше опаковка, навярно на нея щеше да пише:
„Внимание! Може да доведе до пристрастяване.”
Е, сигурно щеше да го пише с малки букви, но пък щяхме да сме предупредени.

Тестът „Как ти се отразява груповото пазаруване?” ще ти покаже дали си се превърнал/-а в опасност за семейния бюджет.
Вземи лист и химикалка. Не за друго, но ако драскаш по монитора, няма да можеш да си правиш още тестове.


 Тест:

От колко време знаеш за груповото пазаруване?
а) От няколко месеца вече.
б) Откакто започнаха да идват първите клиенти с ваучери. Аз ги гоня, а те се връщат повече. Кошмар някакъв…
в) От няколко години. Нямах търпение този феномен да стане реалност и в България. Това е като сбъдната мечта!
г) Още докато бях дете, другарките в детската градина ми казваха, че знам много. И оцветявах картинките по-добре от другите деца. До ден днешен продължавам да оцветявам със страст.

Колко сайта за групово пазаруване разглеждаш всеки ден?
а) Знам ли? 5-6 сигурно. Понякога разглеждам и сайтовете, които събират офертите за групово пазаруване на едно място.
б) К’во да разглеждам като не мога да ги гледам!
в) Всичките ги разглеждам. По няколко пъти. Не знам колко са станали вече. Много е вълнуващо!
г) О, много разглеждам аз. И повече щях да разглеждам, ако имах компютър.

Колко често си купуваш ваучери от сайтовете за групово пазаруване?
а) 3-4 пъти в месеца. Понякога повече, понякога по-малко. Общо взето, когато нещо ми хване окото.
б) Мрррразя да давам пари.
в) Ооо всеки ден. Не си ли купя нещичко от сайтовете за групово пазаруване, денят ми е пуст и даже малко страшен. Настръхнах само при мисълта. Не питай повече такива неща.
г)  Аз тия не ги знам къде се намират и не съм ходил. Та, предполагам 2-3 пъти в седмицата.

Най-добрата сделка за теб е:
а) Коректно поднесената. Не ми харесва, когато видя оферта с умишлено надута цена. Дразнещо е. По-добре да не си правят труда да пускат такива оферти.
б) Най-добрата сделка е миналата сделка. Колкото по-бързо ми се махнат и тия ваучери от главата, толкова по-добре.
в) Е, стига де! Що за въпрос? Всичките са най-добри!
г) Няма вече хубави сделки. Едно време какви имаше. И не говореха толкова много.

Разочаровал/-а ли си се досега от груповото пазаруване?
а) Да. Веднъж. Случих на кофти обслужване и ме гледаха като втора ръка човек заради ваучера. Чувам, че и на други се е случвало. Здраве да е. Там повече няма да ходя.
б) Постоянно. Тия, които идват с ваучерите, ми късат нервичките всеки ден.
в) Не. Какво говориш?! Всичко е прекрасно. Единственият недостатък е, че не ми стига времето да опитам всички неща, които си купувам.
г) Претръпнах и нищо не може да ме трогне. Дори не плача вече, когато си преговарям „Титаник”

Коя е най-успешната ти покупка от сайт за групово пазаруване?
а) Открих много приятно местенце, благодарение на една оферта. Сега, с повод или без, ходя там с голямо удоволствие.
б) Не са пускали още оферта за пушки. Това би била добра оферта.
в) Всичките са ми успешни. Даже си ги кръщавам. С Ваучериньо бяхме на почивка. С Купончо ходихме в едно чудно заведение. А с Талонеско си изкарахме невероятно в един голям козметичен салон. Да продължавам ли?
г) Веднъж си купих марули, а продавачката забрави да ми таксува лучеца. Мно’о се изкефих.

Когато чуеш думата „купон” си мислиш за:
а) Парти :)
б) Ти да не си ченге? Много питаш. Твърде много.
в) Принтер, ножичка и телефон. Изпринтвам си купона, изрязвам го, за да се събере в портфейла и се обаждам моментално на доставчика-на-услугата, защото искам да си ползвам купона веднага.
г) Салата с риба тон.

Как мислиш, че ще се развие груповото пазаруване през следващата една година?
а) Предполагам, че голяма част от сайтовете няма да издържат на конкуренцията. Сигурно ще останат няколко по-големи. Дано предлаганите оферти да се подобрят, че напоследък май малко попретупват работата.
б) Обмислям и аз да направя сайт за групово пазаруване. Ще унищожа конкуренцията и после ще затворя и моя сайт. Така няма да остане нито един. Аман от групотевини!
в) Само мога да мечтая. Надявам се да има още поне стотина сайта. Обмислям даже да напусна работа, за да имам повече време да разглеждам офертички. И да се възползвам от тях, разбира се.
г) Като всяко друго нещо. Сигурно ще емигрира.


Резултати:

Отговор а) Ти си cool. Пазаруваш умерено и знаеш как да извлечеш максимума от една оферта. Добрите от бранша трябва да се стремят да имат повече клиенти като теб.

Отговор б) Да знаеш, че за никого не е тайна към кой Отдел принадлежиш. Спри да се заяждаш с хората. И да пускаш оферти. Не правиш услуга на никого. Най-вече – на себе си.

Отговор в) Намали малко темпото. Иначе ще се докараш до фалит. Тогава как ще си купуваш ваучери? Използвай ентусиазма си за нещо по-градивно. И в никакъв случай не напускай работа.  

Отговор г) Ти си идиот!

Няма коментари:

Публикуване на коментар