вторник, 5 юли 2011 г.

Любов от пръв ваучер

Доброто обслужване в България съвсем спокойно може да бъде вписано в Червената книга. Заведения, козметични салони, магазини, СПА центрове, хотели, както се казва, има под път и над път. Но местенцата, на които ще се почувстваш в свои води, си остават находка. Дори да отделиш цялото си свободно време в издирване на Твоето място, пак ти трябва доза късмет, за да успееш. 

Какво общо има груповото пазаруване с откриването на Твоето място, ще попиташ? Много. Струва ти се, че десетките оферти, които минават пред очите ти всеки ден са много, нали? Но когато говорим за откриването на твоето си местенце, това не е така. Можеш да направиш целия офертов мониторинг без да излизаш от вкъщи или от офиса. 
Да, пак ти трябва малко късмет, пък и щипка търпение, докато отсееш офертите. Но си струва. После се въоръжаваш с ваучери и се отправяш на лов. Понякога ще се прибираш с трофеи. Друг път може да се сблъскаш с диви зверове. 

Онлайн пазаруването е като blind dating. Чуваш обещания, имаш очаквания, но чак когато се срещнете на живо лъсва голата… оферта. Може да припламнат чувства. А може да се виждате за пръв и последен път. 

Със сигурност печелиш ново изживяване. За по-малко време откриваш повече потенциални твои места. А с отстъпката пестиш пари. Още един плюс на груповото пазаруване – вместо да опиташ едно ново нещо, можеш да опиташ две. 

Попадна на няколко кухи оферти? 
Разбиха ти сърцето? 
Не се предавай. Другия път провери по-обстойно офертата преди да я купиш. Изживей се като детектив, ако трябва. Общо взето Google ти дава целия нужен инструментариум. Можеш да сравниш и мненията по форумите. Ако не ти се рискува с офертата – недей. На сила пазаруване не става. Но не се и отказвай. Рано или късно ще откриеш твоите си места. 
И ще се влюбиш.
А това си струва.

1 коментар:

  1. Мне было приятно работать с Бенджамином (кредитный специалист). Он был полностью откровенен в отношении затрат и финансовой целесообразности сделки. Фактически, когда я объяснил свою ситуацию, он посоветовал мне не рефинансировать, если текущие условия не улучшатся, даже если это будет стоить ему бизнеса. Когда он позже связался со мной по поводу более выгодной сделки, я ухватился за нее, потому что он заслужил мое доверие "Определенно заставило меня почувствовать уверенность в том, что я работаю с отличной кредитной компанией / крупным деловым человеком, который знает себе цену в направлениях бизнеса. Я посоветую вам любой здесь, кто ищет какой-либо кредит, должен связаться с г-ном Бенджамином, потому что он и его компания помогли мне с ссудой под 2%, что было очень впечатляюще. Я попросил г-на Бенджамина связаться с офисной электронной почтой по ... 247officedept@gmail.com

    ОтговорИзтриване